Jedna z Użytkowniczek Kafeterii MyBenefit postanowiła podzielić się z nami relacją ze swojego pobytu w hotelu SPA, który wybrała z naszej oferty. Pobyt opłaciła z punktów, które otrzymała od swojego pracodawcy (firma informatyczna z Wrocławia) w ramach Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zapraszamy do lektury i zachęcamy do dzielenia się Państwa opiniami na temat oferty Kafeterii.

Wybór oferty w Kafeterii MyBenefit

Po kilku miesiącach intensywnej pracy przyszedł czas na odpoczynek. Wspólnie z mężem uznaliśmy, że zasługujemy na chwilę relaksu, w komfortowym i cichym miejscu. Ponieważ do dyspozycji mieliśmy tylko weekend postanowiliśmy nie wyjeżdżać poza Dolny Śląsk, żeby jak najmniej czasu spędzić w podróży. To było pierwsze kryterium przy poszukiwaniach naszego miejsca idealnego. Drugim był basen – dla mnie niezbędny, żeby naprawdę się odprężyć. Mężowi z kolei bardzo zależało na możliwości skorzystania z sauny. Tym sposobem trafiliśmy do SPA w Niemczy, zaledwie godzinę drogi od Wrocławia.

Termin pobytu i wszystkie dodatkowe warunki (przyjazd z małym dzieckiem, dostęp do SPA, śniadania i obiadokolacje dla całej naszej rodziny itp.) uzgodniłam bezpośrednio z obsługą hotelu, ale sam hotel znalazłam w Kafeterii MyBenefit i tam też dokonałam opłaty za pobyt (częściowo punktami od pracodawcy, a częściowo prywatną kartą płatniczą). Wcześniej porównałam tę ofertę z propozycją jednego ze znanych serwisów rezerwacyjnych i okazała się bardzo konkurencyjna.

Niemcza SPA to trzygwiazdkowy obiekt, usytuowany u stóp Gór Sowich, w zabytkowym budynku dawnego Szpitala Miejskiego, jako Hotel oddany do użytku w 2011 roku. Mamy poczucie, że cały obiekt jest bardzo dobrze przemyślany i zaprojektowany. Przez cały pobyt w do naszej dyspozycji był basen, jacuzzi i cztery sauny, do których można wygodnie i szybko dostać się windą z pokoju na piętrze.

Zalety Hotelu Niemcza SPA

Najbardziej jednak urzekła nas atmosfera tego miejsca. Od samego wejścia czuliśmy się mile widziani, a wszystkie nasze potrzeby spełniane były natychmiast. Personel, włącznie z przypadkowo spotkanymi osobami, był szalenie uprzejmy i cały czas uśmiechnięty. Pani obsługująca recepcję okazała się niezwykle pomocna przy wyborze właściwych zabiegów SPA, a fizjoterapeuta, który je przeprowadził, okazał się bardzo profesjonalny. Mimo kilkudziesięciu dostępnych pokoi Hotel wydawał nam się bardzo kameralny. Dwukrotnie mieliśmy okazję korzystać ze strefy SPA zupełnie sami! Choć widząc na początku ilość samochodów na hotelowym parkingu myślałam, że nie będzie to możliwe.

Na wyróżnienie zasługuje też miejscowa kuchnia. W ramach opłaconych śniadań i obiadokolacji czekał na nas bufet z ciepłymi i zimnymi daniami do wyboru i niezwykłą ilością warzyw, z których samemu można skomponować ulubioną sałatkę. Wszystko okazało się świeże i bardzo smaczne. Do tego oczywiście kawa, herbata i soki owocowe. Oprócz tego zamówiliśmy deser z klasycznego menu i oboje byliśmy zachwyceni!

Hotel jest doskonale przygotowany na wizytę najmłodszych Gości – w pokoju czekało na nas łóżeczko dziecięce z pościelą, a w restauracji nie brakowało wysokich krzesełek. Przy wejściu do strefy SPA zaoferowano nam nawet pieluszki kąpielowe. W sezonie zimowym hotel proponuje dodatkowe atrakcje dla starszych dzieci, np. bajkowe seanse na dużym ekranie, wodne harce w basenie, ognisko z pieczeniem kiełbasek i warsztaty w pobliskiej piernikarni. Oprócz tego w ofercie SPA jest specjalna kąpiel w pianie z bąbelkami… Ofertę dostępnych atrakcji dla dzieci i dorosłych można sprawdzić jeszcze przed przyjazdem na stronie: http://www.hotelniemcza.pl/oferty-specjalne

Atrakcje w okolicy

W słoneczny, niedzielny poranek wybraliśmy się na spacer po Niemczy. Są tu urokliwa starówka oraz zamek z XIII wieku z niewielkim stawem i świetnie zachowanymi murami obronnymi. Od połowy kwietnia do połowy października koniecznie odwiedzić trzeba Arboretum w Wojsławicach, czyli położony zaledwie 2 km dalej ogród dendrologiczny, prezentujący około 10 000 gatunków roślin. Miłośników bardziej aktywnych rozrywek zachęcam do odwiedzenia Stadniny Koni Dubelbar w niedalekim Piotrkówku i wycieczek w Góry Sowie – Niemcza jest świetną bazą wypadową dla takich wypraw. Warto też spędzić trochę czasu po prostu w hotelowym parku, nad rzeką Ślęzą, gdzie właściciele przygotowali kilka atrakcji, takich jak miejsce na grilla i ognisko, boisko do koszykówki oraz kort do tenisa.

Na pewno długo i bardzo miło będziemy wspominać ten wyjazd. Mimo, że krótki, okazał się bardzo odprężający. Muszę przyznać, że pierwszy raz w życiu wybrałam się do SPA! Po tym wypadzie na pewno chętnie to powtórzę. Choć, może zrobię coś zupełnie innego, do czego zainspirują mnie oferty znalezione w Kafeterii? Zobaczymy…

Wypoczęta Użytkowniczka

Wyjątkowy weekend w zamku

Polska znana jest z setek zamków, pałaców i dworków, część z nich jest w ruinie, ale w wielu nadal można zamieszkać!

Trochę kultury, proszę!

2017 rok będzie obfitował w festiwale kulturalne – Open’er, Orange Warsaw Festival, czy Opera Rara to tylko niektóre z nich!