Benefity pozapłacowe sprawdzone przez pracowników!

Dodano: 22.10.2019

Dużo mówimy o tym, że benefity pozapłacowe to droga to zadowolenia oraz zmotywowania pracowników. Mówimy, też o tym, że Kafeteria benefitów to miejsce z tysiącem możliwości, spośród których każdy może wybrać coś dla siebie. Aby nie być gołosłownym sprawdziliśmy u źródła, w jaki sposób użytkownicy Kafeterii korzystają z benefitów!

SPA w Niemczy – idealny benefit od pracodawcy!

Swoje doświadczenia z benefitami pozapłacowymi zdecydowała się opowiedzieć Monika – korzysta z Kafeterii od ponad pół roku, a nagromadzone na koncie punkty postanowiła wydać na weekend w SPA.

Po kilku miesiącach intensywnej pracy przyszedł czas na odpoczynek. Wspólnie z mężem uznaliśmy, że zasługujemy na chwilę relaksu, w komfortowym i cichym miejscu. Ponieważ do dyspozycji mieliśmy tylko weekend postanowiliśmy nie wyjeżdżać poza Dolny Śląsk, żeby jak najmniej czasu spędzić w podróży. To było pierwsze kryterium przy poszukiwaniach naszego miejsca idealnego. Drugim był basen – dla mnie niezbędny, żeby naprawdę się odprężyć. Mężowi z kolei bardzo zależało na możliwości skorzystania z sauny. Tym sposobem trafiliśmy do SPA w Niemczy, zaledwie godzinę drogi od Wrocławia.

Termin pobytu i wszystkie dodatkowe warunki (przyjazd z małym dzieckiem, dostęp do SPA, śniadania i obiadokolacje dla całej naszej rodziny itp.) uzgodniłam bezpośrednio z obsługą hotelu, ale sam hotel znalazłam w Kafeterii MyBenefit i tam też dokonałam opłaty – w ramach benefitu pozapłacowego pobyt opłaciłam punktami od  pracodawcy. Wcześniej porównałam tę ofertę z propozycją jednego ze znanych serwisów rezerwacyjnych i okazała się bardzo konkurencyjna.

Wspaniałe przeżycia = trafiony benefit

Niemcza SPA to trzygwiazdkowy obiekt, usytuowany u stóp Gór Sowich, w zabytkowym budynku dawnego Szpitala Miejskiego, jako Hotel oddany do użytku w 2011 roku. Mamy poczucie, że cały obiekt jest bardzo dobrze przemyślany i zaprojektowany. Przez cały pobyt w do naszej dyspozycji był basen, jacuzzi i cztery sauny, do których można wygodnie i szybko dostać się windą z pokoju na piętrze.

Najbardziej jednak urzekła nas atmosfera tego miejsca. Od samego wejścia czuliśmy się mile widziani, a wszystkie nasze potrzeby spełniane były natychmiast. Personel, włącznie z przypadkowo spotkanymi osobami, był szalenie uprzejmy i cały czas uśmiechnięty. Pani obsługująca recepcję okazała się niezwykle pomocna przy wyborze właściwych zabiegów SPA, a fizjoterapeuta, który je przeprowadził, okazał się bardzo profesjonalny.

Benefity nie tylko dla dorosłych

Hotel jest doskonale przygotowany na wizytę najmłodszych Gości – w pokoju czekało na nas łóżeczko dziecięce z pościelą, a w restauracji nie brakowało wysokich krzesełek.  W sezonie zimowym hotel proponuje dodatkowe benefity dla starszych dzieci, np. bajkowe seanse na dużym ekranie, wodne harce w basenie, ognisko z pieczeniem kiełbasek i warsztaty w pobliskiej piernikarni. Oprócz tego w ofercie SPA jest specjalna kąpiel w pianie z bąbelkami… Ofertę dostępnych atrakcji dla dzieci i dorosłych można sprawdzić jeszcze przed przyjazdem na stronie: http://www.hotelniemcza.pl/oferty-specjalne

Na pewno długo i bardzo miło będziemy wspominać ten wyjazd. Mimo, że krótki, okazał się bardzo odprężający. Muszę przyznać, że pierwszy raz w życiu wybrałam się do SPA! Po tym wypadzie na pewno chętnie to powtórzę. Choć, może zrobię coś zupełnie innego, do czego zainspirują mnie oferty znalezione w Kafeterii? Zobaczymy…