Zobacz najnowsze ogłoszenia
Sprawdź kogo szukamy!
STANOWISKO | DZIAŁ | MIEJSCE PRACY |
---|---|---|
SENIOR JAVA DEVELOPER | IT | Wrocław |
Nie jesteś pewien, czy Ci się u nas spodoba?
Pracujemy w centrum Wrocławia (siedziba główna) i Warszawy – mamy wygodne, nowoczesne biura i wszędzie blisko! Lubimy wychodzić razem na miasto i jeździć na wspólne imprezy.
Jesteśmy fachowcami od benefitów, a większość z nich testujemy na sobie 🙂 dbamy o zdrowie, formę i nieprzewidziane wypadki. Bywamy w kinie, teatrze, nad morzem i w Bieszczadach…
Wiemy, czego chcemy – rekrutacje prowadzimy szybko i konkretnie! Jeśli jesteś ciekaw, jak się z nami pracuje, zapytaj naszych pracowników – znajdziesz ich np. na LinkedIn!
Rozwijamy się! Każdy nowy pracownik przechodzi intensywne szkolenie wprowadzające. Organizujemy też spotkania i szkolenia wewnętrzne, podczas których dzielimy się wiedzą – nie tylko ściśle związaną z obejmowanym stanowiskiem.
Wychodzimy też na szkolenia i konferencje poza firmę i studiujemy na najlepszych uczelniach. No i uczymy się angielskiego!
Aplikuj i sprawdź, czy MyBenefit pasuje do Ciebie!
Czytaj więcej!
Jak zadbać o well-being pracowników na wiosnę?
Wiosna to moment, gdy pojawiają się większe chęci, żeby zadbać o siebie i swoje zdrowie. Jednocześnie długa zima, krótkie dni, brak słońca, a do tego praca w trybie home-office często odczuwana jest przez pracowników jako przesilenie wiosenne.
Trafiony prezent dla pracowników
Aż 53,5 proc. Polaków przyznaje, że kiedyś otrzymało prezent, z którego nie byli zadowoleni, a co dziesiąty stwierdził, że podarunek był nietrafiony. Większość, bo aż 74,4 proc. nie oddaje niechcianych upominków, żeby nie urazić osoby, która ich obdarowała. W niniejszym artykule podpowiemy, jak uniknąć takiej sytuacji.
Wypoczynek pracowników – sukces pracodawcy
W sezonie letnim nasza platforma benefitów online obsługuje dziennie około 100 rezerwacji turystycznych w kraju. Na ofertę składa się niemal 2 tysiące różnych obiektów turystycznych i jest to zdecydowanie najczęściej wybierany benefit przez pracowników.