Kafeteria MyBenefit
To internetowa platforma, na której pracownicy sami wybierają interesujące ich benefity spośród tysięcy gotowych i sprawdzonych propozycji. Źródłem finansowania benefitów może być Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, program premiowy lub prywatne pieniądze pracownika, który dokonuje wyboru.
Kafeteria działa online, dzięki czemu wszystkie benefity dostępne są 24/7, z każdego miejsca na świecie.


Pracownicy mają wpływ na swoje benefity
Dzięki wolności wyboru benefitów w Kafeterii Pracodawca nie musi już zastanawiać się, jakie świadczenia spełnią oczekiwania jego pracowników. Pracownicy dużo bardziej docenią benefity, które realnie odpowiadają na ich potrzeby w danej chwili i pasują do ich stylu życia.
Większość benefitów ma formę elektronicznego kodu, który pozwala na szybką i wygodną realizację i nie wymaga tradycyjnej dystrybucji.
Proste zarządzanie benefitami
Wszystkie benefity wybrane przez pracodawcę dostępne są w jednym miejscu, a rozliczenia dotyczą tylko jednego dostawcy – niezależnie od ilości i różnorodności benefitów zamówionych przez pracowników. Zarządzanie budżetem jest dla pracodawcy proste i wygodne dzięki licznym raportom dostępnym w Kafeterii.
Możliwości pracodawcy w zakresie oferowanych benefitów rosną bez konieczności zwiększania budżetu.


Pełne wsparcie i dopasowanie
Wiemy, jak bardzo różnią się od siebie firmy w Polsce – działają w różnych branżach, zatrudniają kilka tysięcy lub kilkadziesiąt osób, pracują w jednej lub wielu odległych od siebie lokalizacjach. To wszystko ma wpływ na codzienną pracę oraz zarządzanie benefitami. Dlatego nie sprzedajemy gotowego oprogramowania „w pudełku”. Dopasowujemy rozwiązania do firmy, która ma z nich korzystać:
- łatwa obsługa świadczeń abonamentowych
- wygodne, przejrzyste rozliczenia i raporty
- szeroka oferta benefitów obejmująca całą Polskę
- gotowe inspiracje dla pracowników
Umów się na spotkanie online!
Wypełnij poniższy formularz - skontaktujemy się we wskazanym terminie.