Kafeteria a benefity w mojej Firmie

  • To zależy od tego, jakie zapisy funkcjonują w obecnym regulaminie.
    Jesteśmy elastyczni i mamy duże doświadczenie – pomożemy Ci dopasować Kafeterię do założeń Firmy.

  • Dla swoich Pracowników możesz udostępnić kategorie benefitów zgodne z założeniami ustawy o ZFŚS oraz dodatkowe benefity płatne z innych źródeł – takich jak program premiowy (środki obrotowe) czy prywatne pieniądze (dostępna jest płatność kartą/przelewem).

  • To Ty jako pracodawca określasz wysokość i częstotliwość zasileń kont swoich Pracowników. Realizację przekazanych środków możesz sprawdzić w raportach, które dla Ciebie przygotujemy.

Oferta benefitów dostępnych w Kafeterii

  • W MyBenefit mamy tysiące gotowych benefitów turystycznych, kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych – każdy może wybrać spośród nich coś dla siebie. Usługi i atrakcje dostępne są w całej Polsce, a ich ceny zaczynają się już od kilku złotych.
    Więcej o dopasowaniu benefitów do Pracowników przeczytasz tutaj.

  • Wybrane benefity można kupić w dowolnym momencie i zrealizować natychmiast, bez oczekiwania na przesłanie papierowych bonów czy kart podarunkowych. Do realizacji zamówionej usługi wystarczy okazanie w kasie kina, sali zabaw czy obiektu rekreacyjnego, specjalnego kodu otrzymanego w Kafeterii po opłaceniu benefitu. To znaczne ułatwienie również dla Działu HR, który nie musi już zajmować się logistyką i dystrybucją fizycznych nośników świadczeń.

  • Wielu naszych Klientów ma swoje oddziały w setkach lokalizacji, dlatego proponujemy benefity, które można zrealizować w wielu mniejszych miejscowościach. Współpracujemy też z ponad 8000 obiektami wypoczynkowymi różnego typu w całej Polsce oraz operatorami sieci sklepów stacjonarnych i sklepów internetowych.

Obsługa Kafeterii przez Pracodawcę

  • Nie! Kafeteria dostępna jest online, nie wymaga instalacji na komputerze. Przy wdrożeniu Kafeterii w firmie proponujemy szkolenie z jej obsługi. Oprócz tego każdy z naszych Klientów ma po stronie Benefit Systems dedykowanego opiekuna, który wspiera HR w bieżących działaniach.
    W Kafeterii Firma zarządza wszystkimi benefitami, co jest wygodne dla Pracowników, ale przede wszystkim odciąża dział HR w administracji świadczeniami. Nie ma już konieczności samodzielnego szukania dostawców, negocjowania umów, zamawiania i rozliczania pojedynczych produktów. Pracodawca rozlicza się za wszystkie zrealizowane zakupy z jednym dostawcą – Benefit Systems.

  • W Kafeterii możemy udostępnić takie benefity jak karty sportowe, opieka medyczna czy ubezpieczenia, na które Firma zawarła odrębne umowy. Cały proces związany z wyborem takich świadczeń będzie dostępny w Kafeterii. Dzięki temu Pracownicy wszystkie swoje benefity widzą w jednym miejscu – to pomaga w zarządzaniu całym programem benefitów w Firmie, a także wzmacnia przekaz Pracodawcy co do sumarycznej wartości świadczeń, które otrzymują Pracownicy.

  • Poza kartami sportowymi, których dystrybucję trzeba zorganizować wewnątrz firmy, większość benefitów wybieranych przez Pracowników w Kafeterii ma formę elektronicznego kodu. Takie kody dostępne są po zalogowaniu na koncie użytkownika. Pobieramy je jako PDF lub przepisujemy z ekranu monitora czy smartfona, a potem okazujemy w kasie kina lub innego obiektu. W przypadku wydarzeń kulturalnych, które tego wymagają, bilety przesyłamy pocztą – bezpośrednio na adres wskazany przez Pracownika.