Już znamy! Trendy HR 2018

Kategoria: Aktualności, Employer Branding, HR Newsy
Dodano: 10.05.2018

„(…) Choć pierwotnie benefity służyć miały przede wszystkim wsparciu materialnemu pracowników, dziś pełnią w organizacjach także inną rolę. Są wizytówką firmy w ogłoszeniach rekrutacyjnych i wpływają na decyzje potencjalnych pracowników o kandydowaniu do niej. Mogą mówić nawet o filozofii firmy, jej misji, wizji i wartościach! (…)”

O tym jak dopasować benefity do kultury organizacyjnej firmy i spersonalizować je pod kątem potrzeb wszystkich pracowników, napisaliśmy w ramach Raportu TRENDY HR 2018, wydanego jak co roku przez Studio Wiedzy (wydawcę portalu HRNews.pl, organizatora cyklicznych spotkań „HR na śniadanie” i konferencji „HR FACTOR”). Ponieważ raport aż kipi od ciekawych danych (w styczniu i lutym Studio Wiedzy przeprowadziło badania wśród ponad 700 pracowników działów HR z całej Polski) i fantastycznych tekstów branżowych praktyków i ekspertów polecamy go serdecznie!

Cały raport można pobrać TUTAJ
Nasz tekst znajdziecie na stronie 52. Dajcie znać, jak się czytało 🙂

Życzymy udanej lektury i nieustającego podążania za trendami!

Może Cię zainteresować też: